23 Şubat 2008 Cumartesi

Arafda kalmak

Hic kendinizi arafda kalmis gibi hissettiniz mi? Ne iyilesibiliyorum, ne kendimi birakabiliorum. Ne yasabiliorum ne durabiliyorum. Burda olumden bahsetmiyorum aman yanlis anlasilmasin. Olmek gibi bir niyetim hic yok. Sadece zor zamandan geciyorum. Demek istedigim ne disari cikmak istiyorum ne evde kalmak istiyorum. Arkadslarim bugun beni yemege davet ettiler. Bitirmem gereken bir proje var. O yuzden calismam lazim dedim.Gerci bitirip cikabilirim. Zaten kapak acmadim. Televizyon izledim, yemek yedim ve yudum. Cok caresiz kaldim oturudm bunu yaziyorum. Imkani yok calisamiyorum. Ustune disari cikicak hic kuvvetim yok. Proje disinda bir seyler yapsam kendimi suclu hissediyorum. Ayni donemi Universite sinavi zamanida yasadim. Ne zaman uviversite bitti. Rahatladim, kendime geldim hayata sarildim. Ayni donemi tekrar yasiyorum. Bu sefer is bulmak icin cabaliyorum. Anlasilan bu seferki karin arimda bu. Bulana kadarda bu sikintilarim gecmiyecek. Bu sefer isin kotusu belirli bir gun yok. Bu sanci sinava girip bitmicek. Birisi zorla bana ilac icirmiyecek. Ilaci kendim bulmam ve icmem lazim. ama hic gucum yok, sanki birisi vucumdumdan butun hayat parcaciklarini cekmis sadece et ve kemik birakmis gibiyim. Bir cok insanla konusdum. bana bu donemde yardim etsinler diye. Malesef kimse istedigim yanitlari veremiyor. Belki problemim su hayatta hersey onume gelsin istegimdir. Ailenin tek cocugu olarak cok simartildim. Hicbirsey icin tek basima savasmadim. Matematigin mi kotu hadi ozel hoca. Devlet universitesi kazanamadin mi hadi ozel universite. Sismanladin mi hadi doktor, bunaldim mi hadi psikolog, is mi bulamadin hadi MBA. Hepsi ailemin tarafindan bana altin tepside onume getirildi. Hayatta nerdeyse hicbirseyi yuzde yuz ben basaramadim. Basarmak zorundada degildim. Hep arkamda kapi gibi annem ve babam oldu. Bana hep yardim ettiler. Simidi tek basimayim yapa yalniz tek basima. Ayakda durmaya calisiyorum. 23 yasindayim ama 15 yasinda bir cocukdan farkim yok. Her zaman benim yanimda olan o destek yok. Savasmak yerine tutunacak baska bir destek ariyorum. Bence cok iyi bir analiz.

Hiç yorum yok: